Middag med kärleken


Nyss bokade jag vår middag för vår tredje bröllopsdag. Tänk att det redan gått tre år! Underbart!

Jag ser verkligen fram emot att gå ut och äta med min älskling, lite extra fint när det är i samband med vår bröllopsdag. Vi är duktiga på att uppmärksamma våra speciella dagar och går all in på härliga mat- och vinupplevelser.
Så nu längtar jag ihjäl mig :).

I samband med att jag bokade detta kom jag att tänka på mitt långsiktiga projekt som jag planerar ganska sällan. Jag pillar bara med det ibland, för jag har mycket tid på mig och det är där bra idéer växer fram.
Allt detta för att jag älskar stora, trevliga och genomtänkta event. Och jag älskar när jag får möjlighet att koordinera sådana. Det finns ett antal tillfällen i livet när man kan göra stora event och jag vill passa på vid alla tillfällen. Mitt event är 30-års festen. Den kommer bli så kul! Jag har tänkt ut en perfekt lokal, idag kom jag på var jag vill ha min catering ifrån. Det är 2/4 delar. Del tre och fyra är ett kul tema, inget spexigt men jag vill ha en röd tråd, samt något kul som händer under kvällen. Fortsättning följer !
Nu ska jag först längta till vår smarriga bröllopsmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0